Twitter
Tweet
Üdvözöljük, lépjen be fiókjába vagy regisztráljon egyet.

Vásárlási feltételek

Általános szerződési és felhasználási feltételek

Tartalomjegyzék

I,Bevezetés
II, Regisztráció
III, Kosár
IV, Kedvezmények kuponok
V, Rendelés, vásárlás
VI, Fizetés
VII, Szállítás, kézbesítés
VIII, Garancia, szavatosság
IX, Elállás
X, Panaszkezelés
XI, Felelőség korlátozása

I. Bevezetés

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webáruház működésével, rendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

Cégnév: Auto-Tools Hungary Kft.
Székhely: 1133 Budapest Esztergomi u.2
Adószám: 24712231-2-41
Bankszámlaszám:14100419-66285549-01000002
Cégjeygzékszám: 01-09-178540
Telefonszám: 06-1-796-0722
Email cím: info@autotools.hu
Kibocsátó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-76253/2014
Tárhely szolgáltataó: COEL Kft.

Általános adatok

Az autoalkatreszabc.hu webáruház által forgalmazott termékek köre: autóalkatrészek, kiegészítők, kenőanyagok, szerszámok.
A szerződés nyelve: magyar.
A szállítás várható teljesítése: a rendeléseket cégünk 1-3 munkanap alatt tudja teljesíteni.

II. Regisztráció

Az autoalkatreszabc.hu webáruházban a vásárlásához nem szükséges regisztráció, azonban visszatérő vásárlóknak a regisztráció megkönnyíti a vásárlást, illetve lehetővé teszi a rendelés státuszainak nyomon követését. A regisztráció során csak a legszükségesebb adatokat kell megadni.

III. Kosár

A kiválasztott termékeket a vásárláshoz a kosárba kell tenni. Ez nem jelent vásárlási kötelezettséget, vagy rendelésének automatikus rögzítését, továbbítását. A kosárba helyezett termékek törölhetők, vagy későbbi időpontban kezelhetők. A kosárban szereplő termékek darabszáma módosítható a kívánt mennyiség helyes megadásával, illetve törölhető a piros "X" (törlés gomb) megnyomásával.

IV. Kedvezmények, kuponok

A kuponok olyan kedvezményt biztosítanak, melyek értékével – hasonlóan az ajándékutalványhoz – csökkenthető a vásárlás összege. A kuponokhoz különböző promóciók révén lehet hozzájutni. A kuponok felhasználásakor a kupon kódját kell megadni a kosár tartalma alatti üres rubrikában, majd az „Küldés” gombra kattintva automatikusan levonásra kerül a végösszegből a kupon értéke.

A rendelés véglegesítését követően nincs mód az utalvány utólagos beszámítására. Az utalvány készpénzre nem váltható, részteljesítés nem lehetséges. A fel nem használt összegrész elveszik.

V. Rendelés/Vásárlás

A kosarában lévő termékek megvásárlásához a „Pénztár” gombra kell kattintani, ahol az alábbi lépéseken haladhat végig a vásárló.

1, Pénztár beállítások
2, Számlázási adatok
3, Szállítási adatok
4, Szállítási mód
5, Fizetési mód
6, Rendelés véglegesítése

Amennyiben rendelését véglegesítette (továbbította felénk), és a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményezze a rendelés törlését. A hibás rendelés törlését a regisztrációkor megadott email címről küldött levéllel, vagy telefonhívással jelezheti. Ezt követően a helyes adatokat tartalmazó rendelés újra feladható.

Az oldalon feltüntettet termék árak bruttó árak, és nem tartalmazzák a szállítás költségét. Csomagolási költséget az autoalkatreszabc.hu nem számol fel.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9:00 - 17:00 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időponton kívül is van lehetőség rendelés feladására. Amennyiben a vásárló rendelése a munkaidőn túl érkezik, akkor az a következő munkanapon kerül feldolgozásra.

Fenntartjuk a jogot a már rögzített megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Erre viszont kizárólag a vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor.

Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító, vagy rajtunk kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

A termékek képei illusztrációk, melyek eltérhetnek a valóságtól.

A szolgáltató köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, akkor az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség, vagy szerződéses kötelezettség alól.

VI. Fizetés

A vásárlás összegének kiegyenlítése utánvéttel vagy banki átutalással lehetséges. Utánvétes fizetés esetén a csomag díja átvételkor fizetendő. Mindkét fizetési mód teljesen biztonságos.

Átutalási információk:

Cég neve: Auto-Tools Hungary Kft.
Bankszámla szám: 14100419-66285549-01000002
Megjegyzés rovat: Kérjük tüntesse fel a rendelés számát!

VII. Szállítás, kézbesítés

A megrendelések állapota a „Fiókom" menüben az adott megrendelés számára kattintva ellenőrizhető. A funkció kizárólag a belépés után érhető el. A rendelés állapotáról cégünk e-mailben értesítőt küld.

Amennyiben a vásárló nem veszi át a csomagot, a visszaszállítás díját a vásárlóra terheljük. Újbóli kézbesítést kizárólag a csomag ellenértékének és a visszaszállítási díj előre történő megfizetése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

Posta szállítási díjjak:

2kg-ig   1190ft
5kg-ig   1390ft
10kg-ig 1490ft
20kg-ig 1690ft

Amennyiben a termékek elérhetőek, a leadott rendelést a rendelés napját követő 1-3 munkanapon belül veheti át.
Előreutalásos fizetési mód esetén a csomag indításával megvárjuk a rendelés értékének beérkezését.

A futár a csomagok kézbesítését munkanapokon 8-17 óra között végzi. Ha ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. A terméke(ke)t ezt követően csak a szállítási díj újbóli kifizetése esetén veheti át.

VIII. Garancia, szavatosság

Cégünk által eladott árukra terméktípusoktól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak (Ptk.) megfelelő szavatossági időt vállal. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 151/2003. (X. 22.) kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.

Az elállás feltételeit a távollévők között kötött szerződésről szóló, 17/1999. (II. 5.) számú kormányrendelet szabályozza. A törvény szerint az elállási jog a termék kézhezvételének napjától él! A vásárló, az áru átvételét követő 8 munkanapon belül, elállhat a vásárlástól. Elállás esetén a kifogásolt termék(ek) vételárát cégünk haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 30 napon belül visszatéríti. Amennyiben a vásárló a csomagban lévő összes vásárolt terméket visszaküldi, akkor cégünk a szállítási díj teljes összegét visszafizeti.

Amennyiben vásárlóként élni kíván elállási jogával, elérhetőségeink valamelyikén jelezze felénk szándékát. Amennyiben lehetséges, kérjük, hogy minőségbiztosítási okokból elektronikus levélben is jelezze nekünk az elállást. Postai úton küldött értesítőt kérjük, hogy ajánlott küldeményként adja fel, mert a postára adás dátuma csak így igazolható. Ilyen esetben cégünk a postára adás időpontját veszi figyelembe. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 munkanapon belül.

A Vásárló a megrendelt terméke(ke)t személyes, postai úton vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza cégünk telephelyének postai címére. Ilyenkor a Vásárlót kizárólag a termék visszaküldésével kapcsolatosan felmerült költségek terhelik. A portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkat a vásárlónak kell megtérítenie.

X. Panaszkezelés

Amennyiben a rendelése kapcsán valamilyen gondot észlel, akkor haladéktalanul vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. A csomag átvételekor tapasztalt probléma esetén hívja ügyfélszolgálatunkat. Már átvett csomagok esetében kérjük, hogy e-mailben jelezze cégünk felé az alábbiakat

Leggyakrabban előforduló esetek kezelése:

  1. Előre fizetett, de a csomagért átvételkor pénzt kérnek - Ha van lehetősége rá, akkor azonnal hívja telefonon ügyfélszolgálatunkat. Rövid időn belül töröltetni tudjuk az utánvét összegét, és átveheti a csomagot. Amennyiben átvette a csomagot, akkor írja meg ügyfélszolgálatunknak a bankszámla számát és a számla tulajdonosának a nevét. Pár napon belül visszautaljuk a pénzt. E mellett az összeget le is vásárolhatja webáruházunkban.
  2. Kimaradtak termékek a csomagból - Írja le, hogy mi nem volt a csomagban. Kivizsgáljuk az esetet, és valós bejelentés esetén térítésmentesen kiküldjük a hiányzó terméket.
  3. Sérült terméket kapott - Készítsen fotót a termékről. Amennyiben a sérülés miatt a termék nem használható, akkor kicseréljük a terméket, és térítésmentesen újra kiszállítjuk.

XI. Felelősség korlátozása

Cégünk semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:

Cégünk nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami a autoalkatreszabc.hu áruházhoz való csatlakozás miatt következett be.
Az autoalkatreszabc.hu-t működtető cég nem vonható felelősségre semmilyen vis maior esetében, vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.
Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható a autoalkatreszabc.hu-n. Bármely résztvevőnek, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, meg kell szakítania a vásárlást.
Cégünk szabadon beperelhet bármely személyt, aki csalást követ el, vagy annak elkövetésével próbálkozik. Azonban cégünk nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely résztvevő rovására történt csalás esetében.
 

Abban az esetben, ha a résztvevő bármilyen formában megsérti a szabályokat, cégünk szabadon érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását, és a vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.